Dalji pad cena polovnih automobila

Rezultati ankete koju je sproveo portal doboš, na uzorku od 315 ispitanika, ukazuju da najveći broj potencijalnih kupaca polovnih četvorotočkaša očekuje dalji pad njihovih cena.

Naime, čak 80% ispitanika ubeđeno je da će u narednom periodu moći da dođu do polovnog automobila povoljnije nego danas. Ono što je indikativno je da čak 32% svih ispitanih očekuje da će pad cena polovnjaka biti “znatan”. Rast cena polovnjaka očekuje svega 8% ispitanih, a isto toliko njih smatra da će cene u narednom period ostati nepromenjene.

O tome da su ovakve procene utemeljene, svedoči iskustvo ispitanika na tržištu polovnih automobila.Naime, sudeći po anketi koju je doboš sproveo, čak 59% ispitanih je promenilo više od 3 polovna automobila, dok je preko 5 polovnih automobila promenilo nešto više od trećine (34%).

U pogledu tržišta vozila vraćenih sa lizinga, ovakav trend na strani tražnje je svakako ostavio posledice, pa se na portalu doboš u poslednjih mesec dana nedeljno spušta cena kod, u proseku, 24 vozila, putnička i komercijalna. Prosečan iznos takvih sniženja je 10%.

Izvor: doboš razvojni tim
 

Komentari:

  1. Pre par dana sam preuzeo novi Range Rover Evoque ... Ne kazem da su polovni toliko losi ali jednostavno, nov auto je nov auto ...

  2. Ha ha haaaa, cekajte hibride gradjani, pa nesto kao struja solar baterija i samo benzina kao start gorivo.....a do tada , ja eto ne izlazim iz reno 5....1985 godiste , trosi 5,5 litra mozes da ga varis , krpis i opet dobro prodas....

  3. sta reci!..! 12.02.2011. 12:14

    dule,dule..nemas ti pojma,jesili ti ikad mudrove imao novi auto,raspitaj se pri kupovini novog auta sta podleze garancij....drugar mi je kupio nov pezo 207 ,crko mu abs,koji naravno ne podleze garanciji,i platio popravku 1600e,,i da nepricam dalje ...ukupno je bacio svojih 3000e na nov auto na stojekakve gluposti...naravno nista ne podleze garanciji.

  4. Tacno je. Stariji automobili poznatih proizvodjaca,su daleko izdrzljviji. Pogledajte ta nova francuska vozila. najobicnija i najeftinija i najsmrdljivija plastika na kontrol tabli. U voznji smao gledas sta ce otpasti. Dve godine i bacaj auto i pare. Zivimo u potrosackom drustvu,nista se vise ne pravi da traje godinama. Danas vrede stariji Mercedei ,Opeli,BMW-i i Audi. Kada bi bio prinudjen da kupujem novo kupovao bi japance,kineze i slicno. Oni se za 10 goidna uzeti veci deo svetskog trzista. Oni nude kvalitet koji su evropski proiyvodjaci nekada imali. Vozim Merc C280 iz 1993.god.,i ne bi ga menjao za novog!

  5. cilj svakog prodavca je da proda auto. posto je to veliki problem u sredini u kojoj nema novca, prodavci se dovijaju na razne nacine pa su tako uslovi sve povoljniji i povoljniji. e sad, kupiti auto od 7-8000e, a 80% stanovnistva ima platu oko 300e, stvarno se granici sa naucnom fantazijom. ako vec moze da se bira izmedju novog i polovnog auta, nikad ne bih izabrao polovan jer su uglavnom krsevi koji samo sto nisu crkli. a onda zna se, nema garancije, prodavac samo kaze gledao si auto kad si kupovao, itd... oni koji kazu da se ne isplati kupovati nov auto, jer posle godinu dana gubi 50% svoje vrednosti nemaju pojma. prosto, sto kupovati nov auto ako ces ga prodati za godinu dana?

  6. samo polovnjake oni su zakon, nova kola su sve krsevi.

  7. Ja samo kazem da treba cekati jer ce pojeftinjenje novih automobila da se nastavi. Samo treba da se proceni kad ce cene opet da krenu na gore pa onda kupiti. Da se ne lazemo, novi auto je novi auto. Garancija, nov motor, ne boli te glava.

  8. Dule, pa i polovni automobili istovremeno pojeftinjuju, a ne samo novi. Glupost je kupovati nove, kad ces u prve dve godine izgubiti bar 50% vrednosti automobila.

  9. Nije svako lopov u zivotu kao ti DULE,pa da moze kupiti nove,sirotinja nema za leba a ti ih nazivas kretenima